En dröm

En av idrottseleverna imorse:
"Jenny, vet du vad jag drömde inatt?"
Nä, hur skulle jag kunna veta det...
"Jo, jag drömde att du fick sparken."
Äsch, det låter inte som nån bra dröm.
"Men vet du vad, sen drömde jag att då protesterade vi allihop 
och vi demonstrerade och så fick du tillbaka jobbet!"
Ååå, jamen då var det ju en jättebra dröm! :)
_ _ _ _ _

"Jenny, du är så snäll så du ska få klippa dig gratis hos oss i vinter!"

Sagt av en av tjejerna på frisörprogrammet. Som nog skulle bli rätt förfärad
om hon insåg att jag karvar luggen själv framför badrumsspegeln...
_ _ _ _ _

Dimman låg som ett lock över stan imorse:


_ _ _ _ _

Fick nästan hicka när jag kom till jobbet - termometern har fått fnatt:



Så kallt var det INTE!!!
_ _ _ _ _

Nu funkar det att klicka på de små Saltdalsbilderna, har ingen aning om varför det inte gick förut men nu har jag laddat upp dem på nytt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0