Sverige t/r

Jodå, det var en riktigt trevlig fest. God stämning och god mat! En av lärarna gjorde en genial (och respektlös) parodi på skolans ledningsgruppsmöten - vi kved av skratt. Fast jag kan tänka mig att en och annan som hamnade i skottlinjen satte i halsen...

Stannade dock inte så länge, utan åkte hem för att hinna få några timmars sömn. Väckarklockan ringde strax före 6 igår morse, och så bar det iväg till Sverige. Har varit i Malå i helgen, nämligen, och hälsat på mormor. Hon är trött, trött, trött och har ont. Krafterna är på väg att sina. Och jag ville så gärna hinna träffa henne, för vi vet inte riktigt hur det kommer att gå - hur länge hon orkar.

Har kört tillbaka till Mosjøen nu ikväll. Dryga 80 mil i bil sen igår morse, och natten tillbringades på en tältsäng - ryggen har mått bättre. Men det ger sig.


Ösregn och snorhalt när jag åkte från Mosjøen igår - så här såg det ut när jag kom fram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0