Kvitter

Jo, det är säkert! Jag hörde vårfåglar idag!! Fast... nog är det väl i tidigaste laget?

Nu är det inte längre mörkt när jag går hem från jobbet - förutsatt att jag slutar i tid och inte
jobbar över, såklart. Har faktiskt varit ganska duktig på det efter jul (takk for det, Unni!!).



     



Men det hinner ju bli beckmörkt innan jag kommer hem, då...


_ _ _ _ _

Nytt problem: får jag inte blåsor av skorna eller ont i knäet eller förfryser kinderna... så får jag skavsår i rumpan av mina nya jeans! Jo, det är säkert!! Och det kliar som fasen i knävecken. Måste vara nåt konstigt material i byxorna. Har inte tvättat dem än, kanske de blir bättre efter en runda i maskinen. Hur som - imorgon blir det kjol...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0