Mera Rasmus!

Den lilla familjen var på Ateljé Sandro häromdagen och blev fotograferade för VK:s räkning
- men ni kan få tjuvkika redan nu (kommer i tidningen om ett par dagar):



Visst är de fina alla tre!!!! :)

Sen, kära lillasyster, kunde jag inte låta bli att sno ett par av dina bilder på gullplutten...





Hur söt får man vara, säg! :)
_ _ _ _ _

Jag har varit på vernissage idag - medieeleverna ställer ut fotografier. Och jisses, så duktiga de är! Vi har bett dem skriva om sin utställning, för publicering på skolans hemsida. Länk kommer så snart vi lagt ut infon! (förhoppningsvis med en del av bilderna...)

På måndag kväll är det högtidlig avslutning för tredjeårseleverna, med föräldrar och andra anhöriga. Det är första gången vi genomför den här typen avslutning - och jag har bjudit in mig själv... vill så gärna vara med och fira eleverna. Och de verkar inte ha nåt emot det - "Ja, Jenny, klart du ska komma!". Det blir kul!!

Och nu kanske jag skulle återgå till att gå igenom högen med 400 påminnelser och se hur många av dem jag kan kasta. Uppemot 300 skulle jag tro. Det finns för- och nackdelar med Aleph (vårt katalogiserings- och utlånssystem). Det genererar påminnelser och räkningar automatiskt, på givna klockslag - för mitt bibliotek onsdagar kl. 08.08. Men jag skrev ut dem först imorse. Problemet är att massor av elever lämnade tillbaka böcker under gårdagen - och systemet tar inte bort alla dessa. Suck. Så nu går jag igenom dem manuellt. Inte världens mest utvecklande arbetsuppgift...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Superfin familjebild!

2010-06-18 @ 14:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0