My secret project

... som Ty Pennington från Extreme Home Makeover skulle ha sagt. Vad då? Jo - jag har ägnat vintern åt att lära mig virka! Jag har varit på väg att försäga mig ungefär en miljon gånger - för det skulle ju bli en överraskning. Men nu har Rasmus i Vännäsby och Gabriel i Oslo fått varsin yllefilt och "the secret is out". Sen väntar kusinen smått igen framåt hösten, så nu har jag startat på filt nr 3! Jag blir duktigare och duktigare, men den som fingranskar ser hur vint och skevt det blir. Dessutom virkar jag så hårt att virknålen fastnar emellanåt. För att inte tala om att jag får ont i både vänster tumme och höger handled när jag virkar för länge... :)



Takk til Unni som har hatt tålmodighet med meg og som er en kjempeflink lærer. Og joda, nå er jeg gått over til å hekle på rett måte!! Enn om jeg fortsatt hekler mer med fingeren enn med kroken... det blir neste ting å lære... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0