Skolavslutning

Jahaja, så är ännu ett skolår till ända.

Vi avslutade i vanlig ordning med att samlas i matsalen, där Vidar & co spelade
En solskinnsdag (det är ett måste!), May Ingrid och Karina sjöng, Marit läste en dikt,
Rikke och Nora Eline dansade... himmel, så många duktiga elever (och kollegor)
vi har på skolan!!


Siste utvei

Tjejerna i DH2F kom in på bibblan med en ros. Tusen takk jenter, savner dere allerede!!



 

Avslutningen för personalen blev lite speciell i år, då det är hela ÅTTA kollegor som går i pension!! Istället för att studierektorn skulle hålla åtta tal - något hon gruvat en aning för - hade Gunvor & Marianne skrivit en helt fantastisk sång till ära för de som nu slutar på skolan. Suveränt!



Och på bibblan ramlade det även idag in en hel del böcker. Eleverna har varit jätteduktiga i år!!

Nu blir det tyst och stilla på jobbet - det är i stort sett jag, vaktmästarna och kontorspersonalen kvar. Jag jobbar nästa vecka, sen tar jag semester. Har ungefär en miljon saker att fixa, så även om elever och lärare lyser med sin frånvaro kommer jag att ha fullt upp!
_ _ _ _ _

Tittade in på Metro på väg hem från jobbet - de har total utförsäljning och rear upp till 70%.
Om jag gjorde nåt fynd? Jodå: en bebisflytväst till Rasmus!!! :)
_ _ _ _ _

Det är sankthansaften idag - vilket innebär att norrmännen går mer eller mindre man ur huse för att tända brasor och grilla korv. Jag hängde med Unni & co en bit ut längs fjorden, där vi slog oss ner och grillade såväl korv som mackor och maschmallows, och hade det jättetrevligt ihop!


Kommentarer
Postat av: Camilla!

SAVN DEG JENNY! DU E BEST <3

2010-06-23 @ 22:26:49
Postat av: Jannike

Enig med Camilla.. <3

2010-06-24 @ 03:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0