Pappas pojke

Idag har min lille systerson fått träffa sina mor- och farföräldrar! Och det visade sig att han inte var riktigt nöjd vare sig hos mormor eller morfar - men somnade som en stock i pappas famn! Kanske inte så konstigt att jag fått ett MMS med bild på en liten knatte iförd mössa med texten
I Love Dad... :) :)

Blir spännande att se om han trivs i moster Jennys famn, jag har lust att åka till Sverige NUUU!!
_ _ _ _ _

Hmm, nu är det länge sen jag skrivit nåt om quizen på Onkel Oskar.

Igår var det säsongsavslutning. Vi gjorde det rätt bra, med en delad tredjeplats i första omgången, och en delad fjärdeplats i den andra (där för övrigt tre lag delade segern, bara en poäng före oss!!). I den sammanlagda resultatlistan för våren missade vi fjärdeplatsen med ynka två poäng. Och som vanligt, det beror till stor del på musikfrågorna... men till hösten, då tar vi dem!!!
_ _ _ _ _

Riktigt soligt och varmt idag:

   



Har grävt ner söndagens inköp i min rabatt. Den är kanske inte mycket att skryta över, men jag tror den kan bli fin när den fått växa till sig. Om den inte dör torkdöden under min semester, vill säga...



Hur som helst är det ju en viss skillnad jämfört med innan jag hade nån rabatt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0