Matte

Slötittar på Skavlan, som just nu intervjuar nåt slags mattegeni (alltså, jag har inte riktigt följt med så jag vet inte vem han är). Hur som helst - intervjun inleddes med följande inslag:



Kanske inte så konstigt att en del elever fasar för mattelektionerna...? :)
_ _ _ _ _

Skönt med helg, ska sova lite längre än vanligt imorgon. Vilket betyder längre än till 05.30. Hur mycket längre återstår att se. Sen ger jag mig nog ut på fotosafari, det ska ju bli strålande sol och även om jag egentligen tänkt slappa på verandan med en god bok har jag nu kommit på att det kan vara sista chansen att ge sig ut på upptäcktsfärd innan höstrusket slår till.

Bilder kommer... :)

God kväll, nu ska jag fixa fruktsallad. Mmmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0