Ved

Eva och Rickard vill med denna bild hälsa ett stort TACK till pappa för all veden
och all hjälp med att få den över Kvarken!!



Den kommer värma skönt i vinter!! :)
_ _ _ _ _

För egen del har jag haft en mycket L-A-T söndag. Plockstädat lite, men annars mest degat i soffan. Fixat ungefär halva den fotobok jag ska ge till Rasmus (en försenad doppresent, men jag kunde ju inte göra den klar före dopet då den ska heta "Rasmus första sommar"). Inte ens en promenad har det blivit. 

Men vet ni - jag ids inte ens ha dåligt samvete! Det finns tusen grejer jag borde gjort (städat, bakat biskvier, skruvat upp hyllor, rensat i garderoberna...) men jag kom fram till att jag nog faktiskt behövde en mellandag.
_ _ _ _ _

Slötittar på valvakan. Hoppas innerligt att prognoserna visar fel - jag vill INTE att
Sverigedemokraterna ska komma in i svenska riksdagen, de har inget där att göra!!
_ _ _ _ _

Förresten - när jag tittade igenom alla bilder för att välja ut de som ska vara med i Rasmus bok hittade jag en del bilder från i sommar som jag inte lagt ut tidigare. Bland annat från när vi dragit upp laxfällorna och pappa spred ut dem på åkern för torkning. Den här lille gynnaren hade lyckats fastna i garnet:


Stackars lilla spiggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0