Pizza extra allt

Här har det lagats pizza! :)



Erkänner att jag fuskade med pizzadegen - hade en påse med mix i skafferiet och föll till föga för den enkla lösningen... Istället för tomatsås har jag använt ajvar relish, så fräste jag massor med piggsopp som jag saltade och pepprade, samt skivade en hel stor rödlök. Massa ost på toppen och swoosh in i ugnen!

Och nu har jag pizza så det räcker resten av helgen... minst!
_ _ _ _ _

Drog ett par slutsatser efter förmiddagens promenad runt Åremma i ösregn:
1) mina vattentäta Goretex-skor är inte längre vattentäta, och
2) jag skulle haft ett torkskåp...



Det har regnat oanade mängder hittills i helgen, och mer ska det visst bli.
Fast ett tag försökte solen titta fram - utan större framgång...


Kommentarer
Postat av: Hélène

Hej Jenny!

Läser att du har haft en fin tur! Vi sitter ngr i Fredrikorna vid datorer. Elisabeth informerar oss om sociala medier. Spännande.

Hoppas allt är väl. Tänker på hur härligt vi hade med dig i Parkbiblioteket.

Ha det så bra!

Hälsn Hélène

2011-10-24 @ 20:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0