Russetid...

Japp, så har russefirandet dragit igång igen. För säkerhets skull har jag även i år flyttat bibliotekets kopieringsmaskin in på kontoret - annars sitter det väl plötsligt en kille med rumpan bar på den...

Mötte förresten ett gäng rødruss på stan - och plötsligt hade jag en svans. Dobbeltknutkrav nr 29: gå minst 5 russ i tog bak en tilfeldig person og herm etter vedkommende i 5 minutter. Oavsett vad jag gjorde - tittade på klockan, vände mig om, pratade med dem - så gjorde de precis likadant. Spooky. Fast när de var färdiga bad de om ursäkt och tackade för att jag inte blev sur. Den första personen de försökte skugga låste in sig på toaletten... :)
_ _ _ _ _

Jodå, det kom mer snö inatt. Och imorse hann jag uppleva både snö, regn, hagel och sol på den dryga timmen det tog att promenera till jobbet. Försenat aprilväder?







... men sen blev det faktiskt en riktigt fin dag! Och på väg hem passerade jag dessa:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0