Slut på ledigheten

På plats i Mosjøen igen. Nu har jag sjunkit ner i soffan och har inga planer på att röra mig förrän det är dags att krypa till sängs. Har varit dyngförkyld de senaste dagarna och inte sovit så bra (hostat och snörvlat) så jag är ganska trött... stannade flera gånger längs vägen idag och nickade till. Inte ens en bra deckare i CD-spelaren kunde hålla mig alert i 48 mil...!
_ _ _ _ _ 

Tittade in på jobbet när jag kom körandes, med förhoppningen att kunna tjuvglutta på det nya golvet - men nej. Så långt har de inte hunnit. Undras om det är fuktskador eller nåt sånt som spökar - det står en liten värmefläkt därinne och väsnas.



Hm.
 
Tja, jag får väl veta imorgon.
_ _ _ _ _

Ännu en klassiker från HolmöNet:

Affären söker sommarvikarie -> The deal seeks summersubstitute

Ska man skratta eller gråta?
_ _ _ _ _

Zoologiskt inslag på turen västerut:



Lågt vattenstånd - i väntan på vårfloden?



... för kommer värmen är det en hel del snö som ska omvandlas till vatten:



Det har redan börjat - vattenbrus i Bjørkåselva:


_ _ _ _ _

Saknar lilleman redan! (och de andra förstås)



Tur att vi kan prata i telefon med varann. GULLUNGE!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0