Gulp!

Syrran med familj har förhandsfödelsedagsfirat mig i helgen - jag ska få en ny säng på Holmön! En sån där skön resårmadrassbotten blir ju nånting HELT annat än de uttjänta madrasser jag ligger på idag (har två madrasser på varann, för de är ganska tunna - men de är så nerlegade i mitten att det känns som om man hamnat i en båt...).
 
Sen fick jag ännu ett paket. Med ett suspekt rim: "Den här kan du ha mellan låren, eller så tänder den eld på håren". Inte blev det mindre suspekt när jag öppnade paketet - som dock visade sig vara av stearin...
 
 
Lilleman blev eld och lågor, högg ljuset och ropade: "Åh! Kolla!!!"
 
Härliga unge...! :)
 
Imorgon bitti bär det av västerut igen. Verkar bli nederbörd hela vägen - tur jag har nya torkarblad.
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0