Som dominobrickor

Hm. Blev rena sjukstuga, det här! Hälften av oss har åkt på förkylningen från helsike - och de andra fick magsjuka... Vi har hostat, snörvlat och kräkts omvartannat de senaste dagarna. Den siste att åka dit var pappa - men nu är han också febrig och hängig. Vi skulle egentligen åkt ut till Holmön tillsammans imorgon, men nu åker jag på egen hand. Kan väl inte påstå att jag är "as good as new" ännu, men i alla fall hyfsat OK. Ska hur som helst ta det lugnt - sparka hem och sätta mig i solen vid en husvägg och njuta ett par timmar, har jag tänkt. Håller tummarna för att det inte blir mulet...! ;-)
- - - - -

Här kommer bild på ljuvliga Lovisa!



... och lika underbare storebror Rasmus!



... och all snö i Sävar:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0