Trött

Tempot de senaste dagarna börjar ta ut sin rätt. Trodde jag skulle orka en timme till, men nu är det stopp. Därmed får ni bara se vardagsrummet - de andra är inte i skick att visas fram riktigt än... :-)









Jag vinkade av pappa för ett par timmar sen - han har verkligen hjälpt mig i helgen! Även om vi har lite olika dygnsrytm. Igår gick han till sängs redan 20.30 (mest för att jag såg på Melodifestivalen, vilket är typ det tråkigaste program han vet...). Sen hade jag tänkt se Sherlock, och det gjorde jag också. Ett tag. Sen somnade jag i soffan... Imorse kravlade jag mig upp vid halvåtta. Gissa vem som då varit vaken ett bra tag och bara väntade på att dra igång? :-)

Nu ska jag slappa i soffan tills han ringer och meddelar att han kommit hem till Sävar, sen ska jag stupa isäng och ställa alla väckarklockor jag har så jag inte försover mig första dagen på nya jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0