Sjulnäs t/r

Sådärja, jag fick äntligen liv i trippmätaren så imorse cyklade jag till Sjulnäs! Fast om den lilla tingesten visar rätt är det inte över 2 mil till jobbet som jag trodde utan bara 19,1 km. Snopet.

Till och med Smurfit Kappa är vackert i morgonsolen... nästan! :)

Det gick över förväntan - men så är det ju också relativt flackt i de här trakterna. Behövde aldrig stå och cykla, eller kliva av på grund av motlut. Lite läskigt när det dundrade förbi timmerbilar på Arvidsjaursvägen, men större delen av sträckan går längs mindre vägar där det inte är så mycket trafik.

Jag startade tidigt för att ha gott om tid och slippa stressa. Kl 06.10 var jag på väg. Det räckte med mycket god marginal - var på jobbet 07.15! Nåja, hellre det än att komma inflåsandes i sista momangen.

På vägen hem tänkte jag övermodigt att "det här gör jag om imorgon". Ett par timmar senare är slutsatsen att nej, det får nog vänta ett par dagar... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0