Trippmätaren igen

Ivrig att testa trippmätaren så cyklade jag Klubbgärdet-Pite Havsbad t/r i morse innan jobbet (satte iväg 06.40 och var hemma igen 08.15, började jobba kl 10). Enligt kartan borde det blivit ca 1,5 mil - men vad visade den lilla mojängen? Noll. Nada. Ingenting. Aaagh!! Felmonterad? Defekt? Vete fasen. Ibland önskar jag att jag haft en handyman i mitt liv... :)
 
Hur som. Blåsigt och lite kallt, men en fin tur!
 









Jag får göra ett nytt försök att få ordning på trippmätaren, har kommit fram till att det antagligen är för långt mellan givaren på framgaffeln och sensorn som jag fäst på en av ekrarna. Fast jag vet inte riktigt hur jag ska fixa det...
 
Ny cykeltur blir det nog inte förrän till veckan. Då ska det å andra sidan bli både soligt och varmt så då gäller det att passa på! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0