Hyllfix

Sådärja! Skickade en verksamhetsbeställning till kommunens vaktmästare strax innan lunch - och innan dagen var slut kom en händig herre och skruvade upp våra nyinköpta hyllor på väggen inne på kontoret. Hurra, nu ser jag plötsligt bordsskivan! :)

Hyllorna ska primärt användas till att hålla ordning på bokpratsböckerna - jag har 12 olika grupper (från förskoleklass upp till åk 6) som kommer en gång i månaden, så det är en del titlar att hålla ordning på. Hittills har de legat i högar på skrivbordet...

Treorna var hos oss igår - deras sista inbokade besök den här terminen. Jag passade på att tala om att biblioteket är öppet hela sommaren, och att de gärna får komma och låna böcker under sommarlovet. Kommentar från en av killarna: "Har ni bikini på er då?"

Var får de allt ifrån???

 

Kommentarer
Postat av: Marianne Bergkvist

Men så himla fint - är det ny tapet i köket också, den känner jag inte igen?

2015-05-13 @ 11:05:44
Postat av: Jenny

Jag tror kökstapeten är ganska ny, ja! Har ingen aning om hur det såg ut innan... :-)
Vi är jättenöjda med hyllorna, det blev ett helt nytt kontor. Nu saknas bara en fin affisch på motstående vägg, gärna nåt med bok-/litterärt motiv! :-)

2015-05-13 @ 19:22:44
URL: http://jennyinorge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0