Aaagh

Jahapp. Har precis ägnat två morgontimmar åt att städa/rensa/leta i klädkammaren. Jag VET att jag har ett hopprep nånstans, ett sånt där med räkneverk i handtaget. Perfekt för våra barnboksveckor med sporttema, där vi ju tänker att ungarna ska få prova på diverse aktiviteter i bibblan. Men har jag lyckats hitta det? Alls icke. Sitter nu här med en välstädad klädkammare (inte att förakta, visserligen) och funderar på om jag möjligen tog med mig det där hopprepet ut till Holmön i somras... 

Bara att bita i det sura äpplet. Går på långpromenad nu, via den söndagsöppna leksaksaffären. Slår vad om att jag hittar mitt eget hopprep i samma stund som jag kommer hem med ett nytt!


PS. Men min Björklöven-hockeypuck hittade jag i alla fall, den med Alexander Beliavskis autograf! Den ska jag ta med och visa ungarna! Fast de lär väl knappast bli så imponerade... fel lag, fel generation... ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0