Skymning

Tja, solen går ner rätt tidigt numera. Lämnade jobbet typ kvart över tre - och då var det inte mycket dagsljus kvar...

Har överraskat mig själv och faktiskt varit rätt effektiv ikväll. Lagade som sagt "riktig" mat (se inlägg nedan), diskade, torkade köksgolvet och har dessutom hunnit en bit till på mitt senaste virkprojekt (bild kommer när det är klart). Nu har jag haft efterrättspaus i soffan (pecanpaj med vaniljglass) och försöker uppamma energi till att cykla en bit. Framför TV:n, alltså. Ligger mer än lovligt efter - hade ju tänkt hinna passera 300 mil innan årsskiftet. Ehh... i så fall måste jag nog trampa bortåt två mil per dag. I snitt. Kommer inte hända (särskilt som jag varit förkyld senaste veckan och inte cyklat en meter). Men jag ska göra ett försök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0