Vårdag

Vilken dag!! 


Egentligen var detta min plan för helgen:



... och visserligen dammsög jag i morse, men sen lockade solen och jag gick ut. Två timmars promenad (t/r Skuthamn) och sen ett par timmar på balkongen. Fräknarna är på gång! :-) 











Vårtecken nr 1: måsar! Som skränar! :-) 



Vårtecken nr 2: grannen gräver fram grillen... ;-) 



Nu ikväll markerade jag Earth Hour med att släcka alla lampor. Inte helt lättvirkat till skenet av levande ljus... men det gick!





Nu cyklar jag och ser film. Men det blir nog inte så många kilometer till - soffan lockar, och pannacottatårtan jag gjorde på förmiddagen... 


Kommentarer
Postat av: Marianne

Så himla klok du är - jag valde också solen framför dammtussarn!

2017-03-27 @ 09:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0