Avtackning

Tänk vad alla är snälla - såhär inför min avresa har jag nu blivit bjuden på lunch FYRA DAGAR I RAD. Tack, tack, tack - jag kommer att sakna er!

Mer och mer har det börjat gå upp för mig att det nu faktiskt snart bär iväg - om tre dagar ska jag börja på mitt nya jobb. Fjärilarna i magen fladdrar alltmer...

Parkskolan är en kanonarbetsplats och jag kommer helt säkert att sakna både själva skolan och alla kollegor. Samtidigt ska det ju bli spännande att prova något nytt - och efter nästan nio år på samma plats kanske det är bra med miljöombyte?

Även kompisarna överraskade med avtackning häromveckan, med bl.a. en linnehandduk med Örnsköldsvikstryck som jag är beordrad att alltid ha hängande framme så jag inte glömmer stan. Ingen risk!!

image58


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0