Voff!

Jag hade världens charmigaste besökare i biblioteket idag! En liten schäfervalp!! Egentligen tycker jag att just schäfrar är lite läskiga, men den här var bara tio veckor gammal, hade stora tassar och ett öra som ramlade ner hela tiden. Så himla söt!!

Om det är lov att ta med husdjur på skolan? Ehhmmm....njaaa.... vet inte. Men jag sa inget om det, kliade vovven bakom örat och höll tummarna för att den inte skulle bli akut kissnödig inne på bibblan... :)
_ _ _ _ _

Ingen schäfer... men jag glömde alldeles att lägga ut de här bilderna tidigare (det är lillasyster som fotograferat). Visst är hon söt, rävmamman som tiggde mat av oss hela sommaren? Nu har hon inte visat sig på ett bra tag - inte ungarna heller. De har nog återgått till att leva vildmarksliv...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0