På havet

Pffft... tiden går FORT! Nu har jag varit hemma nästan en vecka!

Följde pappa ut och vittjade laxfällorna igår. Inte en enda fisk... men solen sken,
vågorna kluckade och det var himla mysigt ändå!







På hemvägen körde vi rakt in i en dimbank... men det lättade ganska snabbt igen.



Just ja, jag utlovade ju en bild på nya soffan. Så här fint blev det:



... och då skulle det förstås varit en bild på gamla soffan också, som jämförelse. Men den står numera ute i friggeboden, så det får bli en annan dag.
_ _ _ _ _

Eva och Rasmus åkte iland igår. Imorgon följer vi efter - vi ska hjälpa den lilla familjen att komma på plats i nya huset. Så det blir till att kånka möbler och kartonger hela helgen! :)

Kommentarer
Postat av: Anki

Jättefina bilder (som vanligt!). Jag gillar bilden på åran i båten lite särskilt. Kanske är det holmöblodet... =)

Den nya soffan ser superfin ut! Jag tror du kommer att trivas med den - länge...!

2010-07-10 @ 10:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0