Plask och stänk

Jahaja. Regnet VRÄKTE ner imorse!!! Men skit i det, tänkte jag, drog på mig regnstället och knatade iväg. Och kunde konstatera att det nog är dags att köpa nya regnkläder... de är inte riktigt vattentäta längre. Å andra sidan är de kanske inte gjorda för slagregn.

Och så fick jag testa gränserna för de där dyra 100% vattentäta Goretex-skorna jag köpte i Sandnessjøen för ett par veckor sen. De klarar en timmes plaskig promenad... nästan. Men inte riktigt. Så det är väl bara att bita i det sura äpplet och ta gummistövlarna nästa gång. Fast de är absolut inte sköna att gå långt i.
_ _ _ _ _

Jag tycker det är en söt slutkläm på den här reklamfilmen! :)



... och så gillar jag musiken till den här!!



Detta apropå att vi fick frågor om reklamslogans på quizen igår... något vi visade oss vara rätt eländiga på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0