Kan inte låta bli...

... här kommer några bilder till på lille mysprinsen:







Hur söt får man vara!?!?!
_ _ _ _ _

Har tvingat mig att läsa vidare i de (tämligen sega) rapporterna - nu är det "bara" 80 sidor kvar. Och då tyckte jag att jag förtjänade en paus. Slog på TV:n och hamnade mitt i andraåket i VM-slalomen. Kul att se Jens Byggmark ta silver!!

Måste nog se lite längdåkning också, innan jag vänder tillbaka till läsningen. Självdisciplin? Ehh. Hm... inte världens bästa.

Förresten, apropå längdåkning: Petter Northug kommer till Mosjøen för att delta i Bysprinten i början av april! Nu håller jag alla tummar för att arrangörerna lyckas övertala Emil Jönsson eller Marcus Hellner också. Jädrar, vad jag ska vifta med min svenska flagga i så fall!! Precis som i fjol... :)
_ _ _ _ _

Jodå, det har blivit kallare igen. Blötsnö igår, så plogades det igår kväll, så frös det på.
Så nu är det halka. Igen. Hade aldrig tagit mig helskinnad hem från Unni inatt utan broddarna...!!
_ _ _ _ _

WOW!!!

Kolla vad huvudbiblioteket i Trondheim gjort med sina kasserade böcker:
http://www.flickr.com/photos/7255834@N07/4905574612/

En sån borg vill jag också ha!!! Fast det är klart, mina elever tycker kanske det blir
i barnsligaste laget.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0