S-E-M-E-S-T-E-R

Sådärja, nu har ledigheten startat! Fast jag kunde hålla mig för skratt när jag kört halvvägs (var nånstans i skogen mellan Storuman och Gunnarn). Punktering. Och det regnade. Och bagage-utrymmet var proppfullt med grejer som jag var tvungen att plocka ur för att få fram reservdäcket. Och när det äntligen slutade regna kom knotten. Dessutom satt det punkterade däcket stenhårt fast - ända tills jag blev förbannad och ryckte till av alla krafter. Då jäklar!!

Skitig, blöt, svettig och knottbiten - men ganska nöjd med att klara det på egen hand.

Och nu är jag framme hos Eva & co, har fått grillmat (jo, det fanns rester - se kommentarerna till förra inlägget) och ska nu sova ett par timmar innan jag pallrar mig upp i ottan för att köra ner till Norrfjärden och ta första färjan ut till Holmön.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0