Holmön

Jodå, det blev Holmön igår - visserligen inte mer än ca 20 min med sol på hela dagen, men mysigt ändå! Ingen större trängsel på vägen ut - det var jag och ett par kartonger matvaror till affären som delade på utrymmet i skoterkälken.

Ska ärligt erkänna att jag inte är i toppform än - var ganska färdig efter att ha tagit mig hem från Vintervägskroken, även om jag hade pappas spark att tillgå. Skönt att bara ta det lugnt hemma.





På väg tillbaka till fastlandet väntade jag ett tag i Vintervägskroken på skoterskjuts - och upptäckte att det är typ enda stället på ön där jag har täckning på mobilen. Det norska abonnemanget har vissa svagheter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0