Helg

Hoppsan - så fort den här helgen gick!!
 
Och vad har jag gjort? Tja, säg det. Jag har traskat två gånger runt Åremma, cyklat tre mil framför TV:n, tvättat, lagat mat (viltgryta och laxpaj), sett finalen i Melodifestivalen (utan att lägga mig i frågan om det var rätt eller fel låt som vann, då jag inte tyckte det fanns nån låt som stack ut). Och så har jag läst. I många timmar. Länge sen jag sträckläste så till den milda grad (om man undantar ljudböcker, förstås, dem kan jag ju lyssna på dagen lång - men då kan jag göra annat under tiden så det räknas inte). Konsekvensen är att allt det där jag skulle gjort i helgen fortfarande är ogjort. Hrm. Nåja, får sätta fart till veckan istället.







 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0