Mörka moln

Imorse var det riktigt fint när jag cyklade till jobbet. Sen började det regna... och jag undrade hur blöt jag skulle hinna bli på vägen hem. Inte alls skulle det visa sig - trots hotande mörka moln:










Fast å andra sidan var jag sjöblöt ändå innan jag var hemma - svetten lackade när jag kämpade uppför backen, inte minst eftersom jag handlat ett antal flaskor Loka (med mera) att släpa på! Not so very genomtänkt... :-)

Hemma spirar det nåt våldsamt. Fast inte mest i rabatten, utan mellan plankorna i verandan - en effekt av att hyresvärdarna matat fåglarna med solrosfrön i vinter. Ganska mycket har ramlat ner hos mig...






Ska plocka bort dem imorgon. Nu ligger jag alldeles för skönt på soffan! God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0