S-N-Ö

Jojo. SMHI gick ut och varnade för stora snömängder i helgen. De fick rätt. Glad att jag bor i lägenhet och inte har nån lång uppfart som måste skottas!
 
Fast balkongen tog jag mig av för en stund sen. Verkar vara den enda i byggnaden som bryr mig om sånt - grannarna är tämligen, tja, insnöade... ;-) 
 
 
 
 
 
 
Inte utan problem, dock. Balkongdörren gick inte att få upp så jag fick öppna ett fönster och klättra ut den vägen...
 
Har också gått en liten promenad för att kolla in läget. Rejäla snödrivor! Och tufft för den som vill gunga... :-) 
 
 
 
 
Däremot har snön svarvat sig runt min bil så än så länge verkar det hyfsat lätt att få ut den. Hoppas det står sig till imorgon. 
 
 
Då har grannen två platser bort betydligt mer att bita i...!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0