Vill ha!

Ohh!
 
Har surfat runt på nätet efter fakta/info/kuriosa om äggkoppar, inför stundande utställning. Kan ju vara kul för folk att få läsa lite i ämnet, tänkte jag... :)
 
Hur som. Naturligtvis snubblade jag över en massa bilder också. Och hittade flera äggkoppar som det kliar i fingrarna efter att beställa. Hm. Måste tänka lite, och sen (helt säkert) slå till på (i alla fall någon av) dem.
 
Eller vad säger ni? Klicka på länkarna! :)
 
Tomte
 
Skål
 
Ansikte
 
Kopp
 
Smart
 
Spöke
 
Arthur
 
SteveHen
 
Sumo
 
Med saltkar
 
Soldater
 
... eller varför inte alla de här? Jag vill helst ha hajen och BH:n!! :)
 
... och de här!!
 
Nu ska jag ge mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0