Cykeltur

Den blev lite längre än planerat, dagens cykeltur. Först ner till Klubben och Gläntan (åt Pite Havsbad till), sen genom stan och norrut för att reka inför eventuell cykeltur till jobbet i Rosvik. Måste delvis ta en annan väg än den skyltade leden när jag ska dit, för jag vägrar ge mig ut på E4:an! Hittade en alternativ rutt via Karlberg till Kopparnäs, så det ska nog gå bra. Sen vände jag hemåt igen - lagom mör i lår och rumpa innan jag kunde parkera cykeln, återställa vätskebalansen och inta horisontalläge på soffan. Dryga 6 mil blev det!!






























Kommentarer
Postat av: Marie

Vad härligt det såg ut med cykeltur! Jag måste cykla mer!

2015-05-10 @ 21:02:05
URL: http://mariechjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0