Filmer

Alltså. Jag är ohälsosamt förtjust i amerikansk-kanadensiska julfilmer, även om de är förutsägbara så det stänker. Så länge som huvudpersonerna har nån slags kemi är jag med på noterna, även om (fejk)snön mest påminner om diskmedelsskum och de tjusiga granar som huggs i skogen i nästa scen helt uppenbart är gjorda av plast.
Och låt gå att julhelgen är över - det visas fortfarande filmer varenda kväll, ibland till och med flera. Och ikväll var det två filmer på rad med min favoritjulfilms-hunk, Marc Blucas. Han ser så himla snäll ut... 😍

Ska jag vara helt ärlig? Jag har sett båda filmerna förut. Vilket inte hindrade mig från att se om dem. Hann cykla sex mil också - imorgon går jag i mål! 🚴‍♀️







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0