Cykeln

Alltså, nu har jag aldrig sett "Kärlek vid första ögonkastet" men jag tänker att det är ungefär så med mig och cykeln - två stycken som överhuvudtaget inte känner varann tussas ihop och så ska de försöka komma fram till om de trivs i varandras sällskap, typ? Kan meddela att vi fortfarande är på det stadiet att vi sneglar lite misstänksamt på varann och undrar vem den andra egentligen är... 🤔 Inte ovänner, bara inte riktigt vänner än. Jag skrapar upp benen på pedalerna varje gång jag kliver på och av -  jag kan förresten ta mig av utan större problem men kliva på innebär fortfarande fara för liv och hälsa. Cykeln kontrar med att gnissla. Det har den gjort sen vi startade i förmiddags.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0