Hejdå!

NU ÅKER JAG!!!!

Bilen är packad och förhoppningsvis har jag inte glömt nåt viktigt. Jag kommer tillbaka om ett par veckor för att hämta möblerna - får min bostad i Norge 1/9 och ska bo i en möblerad lägenhet på campingen i Mosjøen fram till dess. Ska bli skönt när allt är på plats...

Nu ska jag gå och lämna in nycklar och passerkort. Skrivbordet är städat, vikarien informerad om det mesta (även om jag säkert glömt en del) och jag har hunnit säga hejdå till de flesta (även om jag förstås missat några i förvirringen - till er: kram & hejdå!!).

Och såklart: jag kommer sakna er!!

Detta har varit min lilla vrå av världen rätt länge nu... återkommer med rapportering och massor av bilder från min nya arbetsplats så snart jag är installerad!

image59

PS. Tack för igår kväll - jag hade ju egentligen inte tid men naturligtvis lyckades Anders övertala mig. Och himla tur var det, för jag hade jättetrevligt! Kommer nog några bilder från middagen vad det lider... :)

Kommentarer
Postat av: madelaine

Jag kunde tyvärr inte följa med igår men har hört (ryktesvis) att det var trevligt.Hoppas du får en härlig tid i Norge. Det är inte utan att jag är lite avundsjuk. Både jag och Lisa kommer att sakna dig på biblioteket.Sköt om dig!

2007-08-15 @ 13:05:15
Postat av: Vikarien

Hej då, Jenny!!!
Vi saknar dig redan - det är så himla tyst i arbetsrummet... :)

2007-08-15 @ 13:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0