Köra med släpvagn

Jodå. Jag klarade det! :)
Det gick faktiskt över förväntan att köra Mosjøen-Örnsköldsvik t/r med släp - fast liiite äckligt var det allt, framför allt på de smala norska vägarna. Och mellan Tärnaby och gränsen är vägen så knölig att två av mina blomkrukor hoppade omkull och spred jord över hela lasten... Men nu är halva flyttlasset på plats, och till helgen hämtar jag resten. Ska bli skönt att komma i ordning - och sen börjar vardagen. Det är väl först då det går upp för mig vad jag "ställt till med" - och om jag ångrar beslutet att flytta eller om det känns helt rätt. Så här långt det sistnämnda!


Kommentarer
Postat av: Fislisan

Sicken tur - då vågar jag ju åka med dej till helgen ;-)
Ser fram emot att se hur det ser ut därborta! kram lillsyrran

2007-08-27 @ 11:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0