Min nya arbetsplats

Tänk, vad ens minne kan bedra en! Min bild av biblioteket på Vefsn vidergående skole - som jag fick när jag var här på intervju i juni - var att det var litet, trångt, gräslig färg på väggarna och ganska få böcker. Pyttsan!! Var fick jag det ifrån?? Låt gå för att grönt inte är den färg jag skulle valt, men annars blev jag positivt överraskad när jag nu kom hit för att börja jobba. Gott om utrymme, ljusinsläpp från flera håll, fräscha hyllor - och faktiskt över 8.000 volymer, om siffran stämmer som jag hittade i en statistikpärm. Fast visst har jag idéer för hur saker kan utvecklas och förbättras. Ska bara blir varm i kläderna först...! :)

image61

image62

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0