Sovmorgon

Lyckades jag kliva upp när väckarklockorna ringde? Nä. Icke. Stängde av båda två och sov vidare - till kl 11.20! Kan inte ens komma ihåg när jag tog en sådan sovmorgon senast...

Satte dock fart och begav mig in till centrum för att leta julklappar. Om jag fixat alla paket nu? Nä. Icke. Men jag kom en bit på väg!

Och så har jag julpyntat. Om jag började i rätt ände? Nä. Icke. Vilket innebär att jag har pyntat men inte dammtorkat, och således får lyfta på varenda pryl imorgon när jag tänkt ta mig samman och städa. Typiskt mig... Och jag vet, det är lite tidigt, men eftersom jag åker till Sverige över julen och det är dags att plocka bort alltihop när jag kommer tillbaka så är detta enda chansen att hinna njuta av julgrejerna! Upptäckte dock att jag tagit med mig en försvarlig mängd ljusmanschetter i flytten men inte en enda ljusstake. Hm.

image383

   


Kommentarer
Postat av: Marie

Vad fina ljuslyktorna blev i fönstret. :)

2007-12-09 @ 17:17:46
Postat av: Jenny

Ja, visst blev de? De hade inte hängt där utan dig! :)

2007-12-09 @ 20:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0