Novemberdag i Mosjøen

Tre dagar i rad har jag nu gått från Kulstadlia till jobbet och tillbaka igen - en himla bra idé tycker den del av mig som hoppas på att en vacker dag få bättre kondition. Mindre bra tycker mina fötter... kalla och blöta och med blåsor här och var. Men skam den som ger sig, lyckas jag bara vakna när väckarklockan ringer imorgon bitti ska jag nog gå då också!

Fortfarande ligger det kvar en del snö, och idag när jag gick hem föll nåt slags snöblandat regn som trängde rätt igenom min omsorgsfullt impregnerade jacka. Att klä sig rätt är en hel vetenskap, än så länge är det bara nån gång ibland som jag lyckas...

Så här såg det ut i stan igår:

     


Kommentarer
Postat av: Tor Audun

Du går den lange veien til jobben ser jeg. Det er kortere å gå ned forbi Kulstad skole, men du vil vel gå den laaaaange veien, ha-ha

2007-11-05 @ 22:02:50
Postat av: Jenny

Alvorlig talt, finnes det en snarveg ned fra Kulstadlia? Aaaagh! Den må jeg finne... :)

2007-11-06 @ 08:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0