På väg norrut

Jaha ja, så är det dags att ge sig iväg - tåget går om en dryg timme. Ska bli intressant att för första gången tillbringa födelsedagsnatten på hotell! :)

Tack för hälsningar, sång, roliga kort och presenter! Eva - sockarna från Tallinn är så himla fina att jag vet inte om jag nånsin kommer att våga använda dem...

Förresten - nu ska jag sluta gnälla på snöröjningen, jag mötte flera plogbilar när jag var ute och gick igår och till och med gång-/cykelbanan var någorlunda nyplogad!

 

PS. Biskvierna är slut... jag tog med dem på jobbet, ställde fram dem i personalrummet vid lunchtid och vips så var de borta! :) Och flera har bett om receptet, även om någon konstaterade att de måste innehålla minst 1000 kalorier. Hm. Det gör de säkert, jag har aldrig räknat...

Kommentarer
Postat av: Eva

Använd sockarna! Vi drar till Tallinn och köper fler till våren vetja!!!! kramar!

2007-11-27 @ 21:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0