Höstfärger

Äntligen - vädret har tillfälligt stabiliserat sig! Och jag har skjutsat mamma och pappa till Tärnaby. Men de hann se LITE av Mosjøen i uppehållsväder i alla fall... :)



T.v.: pappa kollade in närområdet när vi tog paus vid Bjørkåselva.
T.h.: i väntan på bussen, vid Statoil i Tärnaby.

På vägen tillbaka till Mosjøen stannade jag lite här och där och dokumenterade omgivningarna - en bit upp på fjället har det helt slagit över till höstfärger nu. Gult och orange hör inte till mina favoritkulörer, men just på hösten när vädret är vackert och träden sprakar i alla möjliga nyanser kan jag inte låta bli att imponeras.





image139

Kommentarer
Postat av: Sonja Sandström

Det var praktfulla bilder du tagit.
Skulle velat vara med.
Och jag ser att du kommit hem välbehållen!
Mostra

2007-09-16 @ 19:22:45
URL: http://app.blogg.se/trackback/ping/89419

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0