Komma i ordning

Hm. Mina planer om att gå eller cykla till jobbet är inte omsatta i praktiken än... Två dagar i nya lägenheten - två dagar med bil till skolan. Måste skärpa mig! :) Fast idag skyller jag på att jag ska skynda mig till Elkjøp efter jobbet för att fixa tvättmaskin, spis och kyl/frys. Och dator. Bara jag lyckas föra över pengar mellan mina konton - har precis skaffat internetbank både i Sverige och i Norge och eftersom svenskt VISA-kort inte godtas som betalningsmedel hos Elkjøp (och de är inte de enda...) så måste jag föra över medel till mitt norska bankkonto. Som än så länge är fullständigt tomt!

Har börjat packa upp - massor återstår men nu har i alla fall vardagsrummet börjat ta form (dessvärre är det inte samma typ av uttag till svenska och norska taklampor så det blir "mysbelysning" tills vidare...):

image109

Min entré:

image110

Kommentarer
Postat av: Eva

SNYGGT!

2007-09-04 @ 08:58:15
Postat av: Jatrollet

Det ser riktigt trevligt ut! Nu har jag förvarnat chefen att jag tänker vara ledig under höstlovet, så nu gäller det bara att jag kollar upp hur bussarna går på smidigaste vis så kommer jag och hälsar på...

2007-09-04 @ 23:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0