Nistepakke

Det här med att man inte äter lagad lunch i Norge utan tar med sig matsäck bestående av några brödskivor med ost eller prickig korv är väl ingen hit direkt. Jag är hungrig mest hela dagen! Inte undra på att folk har bråttom hem till middagen... :) Fast idag i personalrummet såg jag roligare varianter på temat lunchmacka: en dubbelmacka med omelett (!) emellan, en annan med majonnäs och räkor, pitabröd med nån slags kycklingsallad i... så det går ju att variera sig. Skolans kafeteria säljer en hel del olika mackor (alla ovan nämnda, till exempel) så jag behöver inte ens göra dem själv. Måste hursomhelst se till att börja äta nåt annat till frukost, för mackor två gånger om dagen har jag redan tröttnat på!

Regn och sol om vartannat här idag - och alldeles nyss en hel regnbåge utanför mitt fönster:
(ja ja, jag ÄR lite knepig, normalt folk tar säkert inte med sig kameran på jobbet...):

image111

Kommentarer
Postat av: Gunilla S

Du ser ut att ha fin utsikt... men inget kan väl slå att se Swedbankarena varje dag! Ha ha! Nej, skojar bara. Vardagsrummet ser jättefint ut i mysbelysningen.

2007-09-05 @ 17:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0