Regn...

Jag gjorde det!! Cyklade till jobbet, alltså. Men naturligtvis är det världens skitväder: regnet formligen VRÄKER ner och det blåser småspik. Just när jag gav mig iväg (iförd regnställ och gummistövlar) såg det inte så illa ut, men när jag kommit ungefär halvvägs så öppnade sig himmelens skyar... Har kommit på nåt jag omedelbart måste införskaffa: sydväst! Hade på mig en keps men den blåste av med en gång, och kapuschong vill jag inte gärna dra på mig för då hör jag inte trafiken runt omkring. Så idag har jag wet-look.... kanske jag borde ha en hårtork på jobbet för de dagar när vädrets makter inte står på min sida?

Kommentarer
Postat av: Eva

Du kan ju få låna min blommiga sydväst.... ;-)

2007-09-06 @ 11:59:59
Postat av: Marie

Ja, gör det, Jenny, låna Evas blommiga! Du kommer att göra succé bland norrmännen! Nu åker jag till Danmark! Vi höres!

2007-09-06 @ 22:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0