What a wonderful world...

Vilken dag!! Vindstilla. Blå himmel. Strålande sol.
Bilderna får tala för sig själva...

Utsikt från Kulstadlia:
 

image195

Utsikt mot Kulstadlia från Halsøya:



  Vefsn Folkehøgskole, också kallad "Toppen": 

Utsikt mot centrum från cykelbron över E6:an i höjd med Halsøya:



På väg upp på Dolstadåsen (det finns en massa stigar och småvägar i området, så jag testade en jag inte provgått förr - den var ganska brant...):




Framme vid TV-tornet - jag vet, jag har lagt ut bilder härifrån tidigare, men det är så fin utsikt att jag tar det i repris.
Det bor ungefär tvåtusen människor i Kulstadlia, och jag är alltså en av dem. Svårt att se "mitt" hus på bilderna, men det är vitt och ligger ungefär i mitten... om nån vill göra ett försök! :)




image213

PS. Jag har hunnit shoppa idag också. Vattentäta vinterkängor och ett Helly Hansen-regnställ... :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj vilka vackra bilder! =)

2007-09-29 @ 21:36:57
URL: http://moranna.blogg.se
Postat av: Marie

Håller med! Gigantiskt vackra bilder! Hur ser det ut hemma hos Jenny nu då? Hänt mer sedan vi fick se bilder sist?

2007-09-30 @ 22:21:20
Postat av: Jenny

Jotack, det ser väl rätt bra ut hemma hos mig nu när jag "bott in mig"! Bilder kommer men just nu är kamerabatteriet fullständigt urladdat... kanske imorgon? :)

2007-10-02 @ 20:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0