Älgmarodörer

Pappa och jag gick en sväng i skogen igår morse - på det lilla hygget där vi planterade tall för sisådär 20 år sen ser det alldeles bedrövligt ut! Älgarna har uppenbarligen låtit sig väl smaka och tagit livet av - eller åtminstone skadat - en stor del av träden:

     

Att det ligger älgar bakom kan man inte missta sig på...


_ _ _ _ _ _ _ _

Imorse åkte mamma och jag iland - spegelblankt på Kvarken.

image850

Har ägnat dagen åt att tvätta bilen, uträtta diverse ärenden i Umeå (växlat pengar, bl.a.) och se till att allt är med i packningen. Tidigt imorgon bitti kör jag söderut!

Nästa blogginlägg kommer nog först på söndag när jag är tillbaka i Norge. Vi lär knappast ge oss tid att sitta på internetcafé i Tallinn- utan nu ska vi uppleva så mycket vi kan av stan!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0