Här kommer bilderna!

Gårdagens tur i bilder:
     

     

     

Och så mitt i alltihop kom tåget!

image813

Varje gång jag ser de tuffande röda dieselloken väntar jag mig att Harry Potter och hans vänner ska dyka upp... :)

image814

     

Det var tur att jag tog chansen igår. Imorse när jag vaknade såg det ut så här:

image819

Nåja, under dagen har det klarnat upp och snön har smält bort igen.
_ _ _ _ _

Nu har jag deklarerat! Och tror ni inte det ser ut som att jag får tillbaka på skatten, både här och i Sverige! Men på den svenska blanketten står det att grundavdraget kan komma att ändras eftersom jag flyttat från landet. Och bäst vad det är finns det nån hake på norska sidan också. Jag har kopierat båda blanketterna och bifogar den svenska med den norska och tvärtom. Bäst att vara (över)tydlig så man inte råkar ut för nåt i efterhand...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0