Böcker, böcker, böcker...



Hm. Måste erkänna att arbetslusten inte är på topp. Solen skiner, himlen är blå, det är nästintill vindstilla och temperaturen är på väg uppåt. Och jag sitter och registrerar läroböcker...
Nåja, prognosen för imorgon tillsäger sol och +21 och då ska jag bara vara ledig och njuta!!

Tog en sväng förbi bokhandeln på väg till jobbet, så jag fick med mig ytterligare två kartonger med böcker. Tur att jag har fått min lånedisk, för nu är skrivbordet inne på kontoret också belamrat med böcker...



Om nån vecka när alla elever hämtat ut sina läromedel - då kommer det att eka här! :)

Tänk - i övermorgon sitter de här, alla ungdomarna. Med förväntningar, förhoppningar och
fjärilar i magen.



_ _ _ _ _

He he - i Norge dricker man inte kaffegök; här heter det kaffedoktor.
Och man hoppar inte hage - man hopper paradis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0