GOD JUL

Stjärnklart och -10 ikväll. Jo, det blir en vit jul i år!

Tog årets första sparktur i eftermiddags. Borde kanske skaffa mig en spark i Mosjøen...?
Fast aldrig i livet att jag törs susa nerför Kulstadlia på medar! :)



Bytte julklappar med en av kompisarna idag. Fick ett litet platt paket, en kombination av födelsedagspresent och julklapp, med besked om att det innehåller något som tarvar en viss aktivitet från min sida. Hm. Jag misstänker starkt att det är nåt åt biljett- eller presentkortshållet. Bara det inte är ett bungyjump eller ett fallskärmshopp ska det nog gå bra...?! :)



GOD JUL!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Imorgon vet du! Tack för fikat! Hälsa alla de andra och tacka för idag också!

2008-12-23 @ 22:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0